Zyskaj rabat na Swój sklep
Jak zacząć sprzedawać z RedCart (Droplo)?
RedCart (Droplo) to kompleksowa, oparta na modelu SaaS platforma oprogramowania umożliwiająca prowadzenie sklepów internetowych. Sklepy nie wymagają instalacji na własnym serwerze, a funkcjonalności dodawane są na bieżąco, w ramach opłaconego co miesiąc abonamentu. Platforma jest bezproblemowa w obsłudze, nie wymaga specjalistycznej wiedzy, a każde z narzędzi uruchamia się za pomocą jednego kliknięcia.
RedCart wyposażony jest w intuicyjny panel administracyjny i umożliwia integrację z usługami e-commerce, co usprawnia realizację zamówień i skuteczną promocję sklepu.
Warto też podkreślić, że platforma wciąż wzbogacana jest o nowe funkcjonalności, dzięki czemu spełnia wszystkie wymagania nieustannie zmieniającego się rynku e-commerce ‒ osoby, które zdecydują się na takie oprogramowanie nie będą musiały martwić się kosztami, jakie generuje wdrażanie nowych funkcjonalności.
Zespół RedCart
Każdego dnia stworzony z entuzjastów e-commerce i nowych technologii zespół RedCart pomaga w uruchamianiu i konfigurowaniu indywidualnej wersji e-biznesu. Do końca 2019 roku uruchomili ponad 40 000 sklepów, przez ponad 10 lat działalności z oferowanych przez rozwiązań skorzystało kilka tysięcy przedsiębiorców z różnych sektorów ‒ co więcej, grono osób, które obdarzyły RedCart zaufaniem wciąż powiększa się.
Sklep internetowy RedCart (Droplo) - zalety
Sklep internetowy założony na platformie RedCart to rozwiązanie, na które decydują się firmy i przedsiębiorstwa o różnym profilu działalności. Powodów takiego stanu rzeczy jest wiele, między innymi są to:
- 14-dniowy, bezpłatny okres próbny z kompletem wszystkich funkcjonalności do przetestowania. Każda zainteresowana osoba może niezobowiązująco wypróbować oprogramowanie i przekonać się o korzyściach z niego wynikających.
- Usługa hostingu wliczona jest w cenę oprogramowania, dzięki czemu klienci nie ponoszą dodatkowych kosztów.
- Pomoc techniczna, support oraz onboarding online ‒ w przypadku jakichkolwiek problemów bądź wątpliwości wystarczy zadzwonić lub napisać.
- Dostęp do ponad 450 wbudowanych narzędzi, dzięki którym można zwiększyć konkurencyjność sklepu.
- Bezpłatne integracje z prawie 400 hurtowniami z wielu branż. Nasz system integracji samodzielnie pobiera dane i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny.
- Integracje z Allegro, Facebookiem, Skąpcem i innymi portalami.
- Opcja sprzedaży produktów w modelu dropshipping.
- Konta i usprawnienia dla pracowników.
- Integracje z kurierami i płatnościami online.
- Możliwość sprzedaży wielokanałowej poza e-sklepem.
- Wsparcie dla sprzedaży zagranicznej.
- Rozszerzone raporty sprzedaży, Klientów i produktów.
- Dostosowanie do zmian w normach prawnych po stronie RC.
- Stale rozbudowywane i dodawane funkcjonalności.
Dropshipping — nowoczesny model sprzedaży
Istotną gałęzią działań dla marki jest dropshipping. Dropshiping to model sprzedaży, w którym dostawca wysyła produkt do Klienta. Rolą właściciela sklepu jest zbieranie zamówień i przesyłanie ich do hurtowni ‒ sprzedawca nie musi więc magazynować produktów w wynajmowanej przez siebie przestrzeni. Kolejnym plusem jest stosunkowo niski próg wejścia na rynek oraz możliwość wybadania, jaki asortyment sprzedaje się najlepiej. Przedsiębiorca zyskuje swego rodzaju elastyczność. Jako RedCart wspieramy model biznesowy, jakim jest dropshipping i pomagamy w ukierunkowaniu naszych Klientów. Współpracujemy z hurtowniami dropshippingowymi, z którymi można się zintegrować, a ich ilość liczy już blisko 400 pozycji!